Stroj so izdelali v tovarni Maschinenfabrik Richard Herz G.m.b.H. leta 1878. To je enovaljno pnevmatsko kladivo, ki je dobilo pogon od transmisije prek jermenic premera 450 mm. Ena jermenica je nepremično pritrjena na gred, druga pa je na isti gredi prosto vrteča. Za premikanje jermena levo-desno je služil mehanizem s posebnimi vilicami za jermen. Na nasprotni strani jermenic je vztrajnik premera 654 mm. Pogonska kolenasta gred je prek ojnice povezana na sredini z vzvodom v obliki vilic. En konec vzvoda je uležajen v masivnem ogrodju, drugi konec pa je spojen z batom, ki ima na koncu kovalo. To udarja na nakovalo v ogrodju. Možnost nastavljanja udarne sile in možnost zaustavljanja kovala v poljubni legi zagotavlja pnevmatski valj. Krmiljenje se je izvajalo prek vzvodov in ventilov s pomočjo pedala, ki na stroju manjka. Sila udarca je bila 1500 N, največje število udarcev 120 na minuto. Po pripovedovanju kovačev je bi stroj zelo priljubljen in tudi izjemno natančen. Globina temeljev stroja je bila okrog 1,5 m.