Ohišje je krilno oblikovano ter v zadnjem delu ravno zaključeno, je prevlečeno z orehovim furnirjem - stoji na štirih preprostih koničastih nogah - pokrov sestavljajo štirje deli, ki v celoti pokrivajo instrument - široka deska nad klaviaturo je mehko upognjena v notranjost in vsaj nekoliko nakazuje stil, v katerem je instrument nastal (empir) - spodnje tipke iz goveje kosti so svetlo obarvane, zgornje pa prekriva temno lužen javor.
Obseg: F1-f4 (6 oktav) od f1- Es sta po dve struni iz mesinga, od E-h1 ima vsaka tipka po dve jekleni struni, od c2-f3 pa po tri. Mehanika je dunajska in ima na uglaševalno desko med f1 in fis1 vgrajeno kovinsko prečko, kar je glasbilu povečalo trdnost (vsi vitalni deli mehanike in resonančne deske so leseni) - kladivca so bila v tem času že nekoliko večja, a še vedno prevlečena z jelenjo kožo. Letvica z dušilci je izgubljena. Lira pedal, ki sloni na polkrožni letvici med obema prednjima nogama ima 6 pedalnih vzvodov; njihov mehanizem je le deloma ohranjen, zato smo doslej razvozlali le funkcijo posameznih registrov: fagot, forte ter piano pedal in pedalni mehanizem za "turško muziko" - slednji je bil prava posebnost; na spodnjem delu ohišja je izvrtana luknja - nanjo je udarjalo posebno tolkalo, ki je poosebljalo boben, z istim vzvodom so bili povezani tudi zvončki na levi strani resonančne deske - skupen, ropotajoč zvok je ustvarjal muziko janičarskih kapel.
Krämerjev klavir sodi med pomembnejše v naši zbirki, saj prikazuje delo pomembnega dunajskega mojstra, hkrati pa nas seznanja s posebnim pedalnim mehanizmom, ki je živel le kratek čas.