Ohišje je furnirano z orehom, desna stranica krila je v zadnjem delu značilno zaokrožena, leva je neobdelana, kakor je bilo to v 18. stoletju običajno - uokvirjen pokrov (politiran oreh) s poglobljenimi polji ima gotizirano okovje - klavir stoji na štirih klasicistično oblikovanih nogah - spodnje tipke prekriva ebenovina, zgornje pa slonova kost - nad klaviaturo je gotizirano leseno okrasje, ozaljšano z blagom, kar je značilno za Hofmannove instrumente ( v tem stilu je bilo zelo verjetno tudi notno stojalo, ki je izgubljeno).
Obseg.: f1-f3 (5 oktav), od F1-h1 sta po dve jekelni struni, od c2-f3 pa so po tri strune za vsako kladivce.
Mehanika: dunajska odbojna mehanika je vpeta v lesen okvir; uglaševalna deska, kamor so pritrjeni vijaki za uglaševanje strun je prav tako v celoti lesena.
Register: kolenski pedal z dvema vzvodoma dviguje letvico z dušilci - forte pedal; nad utorom za signaturno ploščico je luknjica, ostanek nekdaj vgrajenega mehanizma za utišanje zvoka (piano register). Oblika in mehanika klavirja, na kakršnega je igral tudi Mozart, nas je vznemirila že ob prvem srečanju. Raziskava M. Latchama je potrdila domnevo o izdelovalcu in kvaliteti tega glasbila, kar ptujsko zbirko glasbil uvršča med redke lastnike Hofmannovih klavirjev. Glasbilo je bilo v zadnji tretjini prejšnjega stoletja temeljito popravljeno. Ob vijakih in nekaterih kladivcih je bilo še nekaj zamenjav, ki pa nikakor niso ogrozile kvalitete instrumenta.