Delo je sestavljeno iz dveh delov in sicer iz grafike in nanjo nalepljenega elementa, ki je izrezan iz tanjšega kartona in predstavlja idejno zasnovo kipa. Natrgan rob papirja na levi in na dnu ter neravne linije na desni strani kažejo na to, da je avtor odrezal del večje grafike, ki je nastala z odtisom črne barve na debelejši svetel papir (šeleshamer karton) in ustvarja množico raznolikih belih linij. Le-te so ravne in valovite, so lahko samostojne ali pa se sestavljajo v oblikah, razporejene pa so po celotni likovni površini. Površino je z nekaj potezami še dodatno razgibal z naslikanimi barvnimi ploskvami v rjavi (rjavo-rdeči) ter temno modri in črni barvi, ki pa grafike ne zakrivajo. S temi barvami je obarvan tudi kos papirja, ki je nalepljen na grafiko. Papir je izrezan in poslikan tako, da izgleda kot da se z vodoravne baze spodaj vertikalno navzgor dviguje podoba, ki je sestavljena iz kubusov. Poleg akrila (ali morda akvarela), s katerimi je v nežnih barvnih odtenkih obarval ploskve izrezane podobe in naznačil robove, je avtor uporabil tudi navadni in kemični svinčnik. Z njima je poudaril tridimenzionalnost objekta in mu na vrhu narisal tudi dve očesi.