Z rezbarijo in intarzijami obložena zunanjščina skrinje skriva preprosto konstrukcijo iz gladko poskobljanih desk. Vse vidne stranice so izdelane kot polnila z okvirji iz tankih profiliranih in intarziranih letev, pritrjenih na podlago iz masivne orehovine. Osrednje polje čelnice zapolnjuje razkošna intarzija po antičnih vzorih, stranici pa imata le stilizirani rozeti. Skrinjo spodaj zaključuje z motivom baccelliera rezbarjena masivna profilna letev, v katero so vdelane štiri rezbarjene noge v obliki stiliziranih levjih šap, sprednja vogala skrinje, pa prekrivata kotni letvici z rezbarjenima maskeronoma z volutastimi zaključki. Pokrov skrinje je v popolnem nasprotju z bogato okrašenim obodom, saj je iz praktičnih razlogov popolnoma gladek, obteka ga le ozek profil, ki je obenem pripira (omogoča tesnejše zapiranje skrinje). Hrbet je grobo obdelan, saj je skrinja stala ob steni. Izredno pretanjeno izdelana intarzija je spretno umeščena v osrednje polje čelnice. K jasnosti izvedbe pripomore tudi temna podlaga iz orehovine, v katero je vložen svetel javorjev furnir. Osrednji motiv simetrične kompozicije je velika renesančna grbovna kartuša, ki jo pridržujeta iz cvetnih čas rastoči dopasji puttov. Med vegetabilnim ornamentom akantovih listov z viticami, ki se razrašča po vsej površini in se ob iztekih zaključuje z glavama delfinu podobne pošasti in putti, sta vpletena še dva domišljiska ptiča, ki smiselno dopolnjujeta kompozicijo. Že v obrisih zelo členjen motiv je hkrati še mojstrsko graviran.
Ohranjeno okovje iz kovanega železa je prvotno, manjka pa ključavnica.