Slavko Tihec je za hodnik stavbe Ekonomsko-poslovne fakultete, ki je delo arhitekta Branka Kocmuta, zasnoval stensko kompozicijo. Sestavil jo je iz šestnajstih kvadratnih lesenih okvirjev, ki jih je v dveh vrstah razobesil vzdolž stene. Na prvi pogled so okvirji med sabo enaki, a se razlikujejo v drugačni členitvi letvic in konkavno-konveksno obdelani zadnji, na steno prislonjeni, strani. Zaradi skrbno domišljenih razlik in igre svetlobe ter sence se zdi, da celota vibrira. K dinamičnosti kompozicije prispeva tudi vtis konkavno-konveksnega valovanja, ki izvira iz umetnikove igrivosti in želje po ustvarjanju optičnih prevar, saj so okvirji v resnici popolnoma poravnani. Umetnina tako dominira v sicer belem, nevtralnemu prostoru in takoj pritegne pozornost gledalca, ki se povzpne po stopnicah.
Delo lahko primerjamo s Tihčevimi kontejnerji, ki so ob polževkah in akvamobilih predstavljali temelje umetnikovega zanimanja za različne vizualne učinke. Pri polževkah je šlo za premikanje spirale ob pomoči vodnega toka, medtem ko so akvamobili iz umetnih mas sami "plavali" po bazenih z vodo. Na podlagi tega je umetnik pozneje ustvaril več primerov skulptur z zanj značilnim slojenjem (npr. Spomenik NOB na Trgu svobode v Mariboru).
(Jure Donša, v okviru projekta Po kreativni poti do znanja, Digitalni vodnik; Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada)