Stenska kompozicija na hodniku Srednje elektro-računalniške šole je v prostor umeščena tako, da s svojo prisotnostjo sooči vsakogar, ki se vzpne po stopnicah. Njen avtor Slavko Tihec je svoje prve večje uspehe dosegel po letu 1962 s skulpturami semaforjev, širše evropsko prepoznaven pa je postal po letu 1967 s svojimi akvamobili. Bil je med prvimi slovenskimi kiparji, ki so v svojem ustvarjanju prešli v abstrakcijo. »Preskok« je naredil že leta 1959, kar pomeni, da je stenska kompozicija eno njegovih najzgodnejših abstraktnih del. V 60. letih ga je zanimalo zlasti tvorjenje novih likovnih teles, ki pri stenski kompoziciji temeljijo na geometrijskih oblikah, kar lahko povežemo tako z dejstvom, da je umetnika že od nekdaj veselila matematika, kot s programom šole, ki izhaja iz elektrotehniškega področja. Tako bi lahko, kljub premiku v abstrakcijo, v upodobljenih telesih prepoznali oblike, ki spominjajo na integrirana vezja, k čemur prispevata še oblika konstrukcije stene, ki se na obeh koncih rahlo pomika v prostor, in nanjo vdelan pitnik, ki danes ni več v uporabi.
Ta kompozicija pa ni edina umetnina, ustvarjena za Srednjo elektro-računalniško šolo. Pendant njej, v nasprotnih barvah, je Tihec naredil tudi za prvo nadstropje iste stavbe, v sosednjem šolskem poslopju pa se nahaja še podobna, a figuralna kompozicija Ivana Čobala.
(Jure Donša, v okviru projekta Po kreativni poti do znanja, Digitalni vodnik; Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada)