Na prelomu tisočletja organizatorji festivala svoje sile usmerijo v promocijo sodobne slovenske dramatike v mednarodnem prostoru (v ta namen leta 1999 prično s prevodi nagrajenih dramskih besedil), strokovni in širši kulturni javnosti pa jo skušajo približati z bralnimi uprizoritvami nominiranih del (prvič leta 2003) in z Dnevi nominirancev. V želji, da bi k pisanju za gledališče pritegnili tudi mlajše generacije, od leta 2004 redno organizirajo delavnice dramskega pisanja.
Dramska delavnica Pisati za oder, pisati na oder je leta 2004 potekala v sodelovanju z revijo Sodobnost in v koordinaciji Marinke Poštrak in Tomaža Toporišiča ter pod mentorstvom dramatikov Evalda Flisarja, Matjaža Zupančiča in Dragice Potočnjak ter Grahama Whybrowa iz gledališča Royal Court in Sache Wares.
Na fotografiji: mentorji Graham Whyblow (skrajno levo) Sacha Wares (ob njem) in Dragica Potočnjak (zadaj, druga z desne) ter udeleženci delavnice dramskega pisanja (spredaj od leve: Polona Tratnik, Nina Zupančič, Maja Šorli, zadaj Matevž Rudolf, Martina Šiler, Dejan Spasić, Kim Komljanec, Simona Semenič).
Foto Gorazd Kavčič, arhiv PGK.