Maksim Sedej se je po študiju na akademiji v Zagrebu posvečal grafiki s socialno tematiko. V samozaložbi je izdal mapo desetih lesorezov Predmestje (1933), ki obravnava bedo delavskega razreda in jo je kritika označila za izraz »iskrene ljubezni do vsakdanjega človeka«. Grafični list Brezposelni prikazuje tri moške na ulici. Pusto okolje, gola drevesa in zaskrbljeni obrazi odsevajo turobno vzdušje delavskega predmestja v času med obema vojnama.
Socialna motivika je bila pogosta v evropski likovni umetnosti med obema vojnama. Sedeja je med študijem nagovoril kritičen pogled skupine Zemlja na problematiko delavcev in revežev. Obenem sta ga k tej tematiki privedla osebna izkušnja revščine med študijem in bivanje v rudarskem okolju Vestfalije v zgodnjem otroštvu. Finančna stiska je bila celo razlog za uničenje originalnih matric Predmestja in socialno obarvanega grafičnega cikla Bog v Trbovljah (1936), ki jih je bil umetnik prisiljen uporabiti za kurjavo.