Iz originalnega negativa leta 2015 ponovno razvil Stojan Kerbler.
Eno najbolj izjemnih Dvoršakovih del na temo zidov je fotografija z naslovom Dva zidova iz leta 1970. Dvoršak jo je uvrstil na prvo razstavo fotografije Mariborskega kroga februarja 1971, kakor je razvidno iz ohranjenega načrta postavitve. Delo, ki se v originalu zaradi velikosti ni ohranilo, je merilo 203 x 97 cm. Bilo je gotovo eno izmed najbolj udarnih del na razstavi, tako zaradi velikosti kot zaradi svoje izjemne radikalnosti. Iz primerjave prvega seznama del in načrta postavitve vidimo, da je Dvoršak to delo na razstavo umestil šele v fazi postavljanja. Fotografijo sestavljata dva zaporedna posnetka, ki ju je avtor nato razvil kot eno podobo. Stik obeh zidov tvori ozko režo, skozi katero prihaja trak svetlobe, ki se nato v zgornjem delu trikotniško razširi. Zidova, ki ju ločuje in hkrati povezuje trak presevajoče svetlobe, ustvarjata odnos, ki zajema vso paleto od bližine do distance. Monumentalna prisotnost objekta, redkobesednost podobe in likovna izčiščenost že povsem na začetku sedemdesetih let napovedujejo nadaljnji razvoj v smeri distancirano naravnane, redkobesedne fotografije − predvsem serijo garaž. Fotografija Dva zidova v spomin prikliče tudi Jerajevo nenaslovljeno fotografijo zidu iz leta 1971 ali njegovo fotografijo ograje iz leta 1973, ki sta veliko bolj znani in bili pogosto reproducirani. Prav neverjetno se zdi, da je ta izjemna fotografija skoraj povsem izpadla iz Dvoršakovega nadaljnjega razstavljanja in tudi iz vseh kritiških odzivov na Mariborski krog.