Marjan Remec (1937–2009) je bil štajerski slikar, znan zlasti po svojih akrilnih slikah in akvarelih, v katerih je raziskoval figuro in krajino v široki paleti modrih odtenkov. Z akrilnimi barvami je začel slikati leta 1971, kar mu je omogočilo večjo živost barv in sploščitev ploskev.
Slika Oh, kako srečen dan predstavlja prav ta, najbolj značilen del njegovega opusa, ki je nastal v sedemdesetih in osemdesetih letih. V tem času je v svojih delih vedno znova raziskoval odnos med figuro, prostorom in kompozicijo ter razmerje med odtenki modre in poudarki v drugih barvah, ki dajejo umetninam vtis lukenj in raztrganin. Tudi ko je figuro opustil in je ostala le krajina, je v modre pejsaže vnašal majhne, a močne barvne poudarke.
Slika Oh, kako srečen dan zastavlja vrsto ugank, ki se navezujejo na dojemanje razmerja med figuro in nedefiniranim prostorom, deloma pa izhajajo tudi iz odnosa med plastično in ploskovito upodobljenimi elementi. Nejasna je denimo njena pozicija - ali figura leži ali sedi; je priklenjena ali pa se je nemara pravkar osvobodila verige, ki je naslikana ob njej? Navidezno preluknjana čepica odpira pogled na brezmejno krajino v toplih zelenih odtenkih, ki izžarevajo toplino napram hladni modrini celote. Tovrstne likovne rešitve, ki ne podajajo dokončnih odgovorov, omogočajo različne, odprte in vedno nove interpretacije, odvisne predvsem od razpoloženja publike. (Karin Šmid, v okviru projekta Klik do slik; Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.)