Štiri drzno usločene noge iz orehovine so spodaj povezane s križno postavljenim konveksno-konkavno izžaganim letvastim veznikom, ki stoji na štirih trapezastih plintah. Žlebljene noge, obrobljene s paličastim profilom, so v kolenu večidel rezbarjene z akantovim ornamentom. Marketirana mizna plošča in gladko predpasje sta v precejšnjem kontrastu s plastično izdelanim, razgibanim in nekoliko temnejšim podnožjem. Pravokotno predpasje je v vogalih vezano z nezakritim rogličenjem, spodaj zarobljeno s paličnim profilom, v daljšo stranico pa je vdelan predal z marketirano čelnico in struženim lesenim gumbom. Mizna plošča sledi obliki predpasja, le da so vogali zalomljeni in konveksno izbočeni, čemur se prilagaja tudi marketerija v poljih, katerih oblika se navznoter koncentrično stopnjuje. Polja so zamejena s trakastimi vstavki iz slivovega in javorovega furnirja. Sredinsko polje ima za osnovo furnir orehove korenine, polja ob robu orehov furnir, vmesni deli med posameznimi robnimi polji pa so zapolnjeni s furnirji vrbove korenine. Marketerija iz graviranega javorovega furnirja sestoji iz prepleta trakov, okrašenih z akantovimi listi, polžastimi zaključki, rozetami in profilacijami, mestoma pa se že nakazuje školjkovina.
Marketerija plošče je mojstrsko delo, ki razen uporabe cenenih materialov ne zaostaja za sočasnimi dvornimi izdelki. Razlika v kvaliteti izdelave mizne plošče in nekoliko okorno rezbarijo podnožja je več kot opazna.