Slikar, kipar in grafik, rojen v Tržiču, se je na likovnem področju izražal v zelo širokem spektru, vse od umetniške terapije do muzejskega preparatorstva. Sredi 80-ih let je pričel z obsežnim ciklom Grizliji. V dobrem desetletju je nastalo skoraj 80 posameznih skulptur, nekatere v klasični kiparski tehniki dodajanja, druge pod vplivom modernistične konstrukcije. V našem primeru pa prevladuje dadaističen pristop, ko umetnik najdenim predmetom pridaja drugačen, nov pomen. Gre za raziskovalca in občudovalca vsega v njegovi okolici, ki je navadne odpadke in izgubljene predmete, najdene na številnih sprehodih, predvsem v Ljubljani, skrbno zbiral in spremenil v umetniška dela. Ta proces je mogoč le, kot je zapisal Lev Menaše, »z vero v ustvarjalčev neobremenjen odnos do ustvarjalne moči in vero v nenehno zmožnost estetskega doživljanja«. Ta humorna in hudomušna bitja, ki v nas vzbujajo željo po odkrivanju njihovih skrivnosti, imajo tudi ekološko komponento. Nanjo morda napeljuje ime cikla, saj avtor ne govori o medvedu, temveč o nekom, ki nas lahko tudi ugrizne, torej na nevarnost, ki se lahko skriva za videzom.