Dieselski motor je deloval v drugi po vrsti zgrajeni rudniški elektrarni HE Idrija - mesto (Rinnwerk), ki je pričela obratovati leta 1909. Postavili so jo na levem bregu Idrijce na Lenštatu. Zaradi majhnega vodnega dotoka je bila zamišljena kot kombinirana hidro – termična (kalorična) elektrarna, saj so postopoma postavljali tudi dieselske motorje. Gradnja elektrarne je potekala v več fazah. Na začetku obratovanja so postavili vodno turbino in dieselski motor. Leta 1915 so postavili še en dvovaljni štiritaktni dieselski motor, ki je s pripadajočim generatorjem služil kot pomožen agregat pri proizvodnji električnega toka.
Tehnični podatki:
- proizvajalec Leobersdorfer Maschinenfabriks Aktien-Gesellschaft, Leobersdorf bei Wien,
- številka 328-1/2,
- moč 73,55 kW (100 KM),
- število vrtljajev 195 vrt/min,
- poraba goriva (plinskega olja) 0,3925 kg/kWh.
Dieselski motor je prek vztrajnika premera 3300 mm in širine 450 mm s ploščatim jermenom poganjal trifazni generator:
- tip E.S.D. 750/125,
- proizvajalec A.E.G. Union Wien,
- leto izdelave 1915,
- številka 29570,
- moč 125 kVA,
- napetost 2500 V,
- tok 28,8 A,
- frekvenca 50 Hz,
- število vrtljajev 750 vrt/min,
- ročni sistem regulacije napetosti,
- vzbujevalec istega proizvajalca je bil vgrajen na gredi generatorja, tip M.P.M. 25, številka 27997, 115 V – 21 A – 2,4 kW.