Zora Plešnar se je Fotoklubu Maribor pridružila leta 1968 v svojih zrelih letih. Bila je ena redkih žensk v moškem okolju tedanjih fotoklubov. Leta 1971 je sodelovala na prelomni razstavi fotografske skupine Mariborski krog, ki si je prizadevala za avantgardni modernizem. V okolju odličnih fotografov mariborskega fotokluba (Ivan Dvoršak, Zmago Jeraj, Janko Jelnikar, Branimir Jerneić, Stojan Kerbler) je Zora Plešnar že s svojim prvim ciklom Mimo uveljavila suveren avtorski izraz s katerim je vztrajno presegala vidno realnost. Njeni fotografski cikli so nastajali postopoma, pogosto na različnih potovanjih, motive je zasledovala tudi deset let in več. Povezuje jih senzibilen odnos do prostora in do mimobežne zaznave časa. V ciklu Odsevi (1979−1983) je fotografinja zabeležila odseve v lužah, razstavila pa jih je obrnjene na glavo. Seriji je skupen zrcalni pogled, ki v cestnih lužah ne zrcali le delcev in odsevov konkretnega sveta, temveč konkretno na poetičen način tudi presega.
Ta varianta Odseva ima mehko zabrisane robove.