Letošnjo postavitev v Grafičnem kabinetu Bogdana Borčića smo posvetili grafikam iz umetnikovega najzgodnejšega ustvarjalnega obdobja. Dela v kronološkem razponu od akademijske dobe do leta 1960 prikazujejo razvoj Borčićevega umetniškega sloga, od povsem realističnih do vedno bolj shematiziranih in konceptualnih oblik, v katerih je simbolna rdeča nit motiv žice ali mreže, kot latentno prisoten spomin na travmatično izkušnjo internacije v Dachau.
Izbor 50 del predstavlja lesoreze in jedkanice s prizori sejemskega vrveža in upodobitve obmorskih mest, ki jim sledijo dela z motivi sejemskih strelišč in cirkusa. V obdobju umetnikovega službovanja v Novem mestu so nastala dela z motivi kmečkega življenja ter cikel ptičjih strašil, ki ga je Borčić razvil med študijskim izpopolnjevanjem v ateljeju umetnika Johnnyja Friedlaenderja v Parizu. Postavitev zaokrožuje cikel savudrijskih čolnov, ki kažejo na umetnikov nadaljnji razvoj v smeri abstrakcije.